onsdag 4 februari 2009

Fyfan vad äckligt..

jag var hemma hos linda alldeles nyss,
och hon hade förvarnat mig att de skulle komma en "städgubbe"
och rengöra hennes säng..
men de visade sig ju självklart vara en försäljare till en dammsugare..

Så jag tänkte att detta skulle blir intressant..
Han visade upp vad den kunde göra i jämnförelse med vad
linda o kents vanliga dammsugare kunde..

Och visst fan var den ju bättre... MYCKET bättre..
den hade inga filter, och var en vattendammsugare..
tog verkligen bort ALLT som skulle bort..
Men efter vi frågat hur mkt den kostade ett antal gånger och inte
fått nått ordentliget svar, så blev vi alla 3 lite misstänksamma..
Och så fick vi formuläret där priset stod..
SHIT POMMEFRITT säger jag bara..
Om man skulle köpa den direkt efter visningen skulle den BARA kosta 34.000
och om man ville ha lite betänketid på sig så skulle den kosta nästan 43.000..

Och vi allihopa tyckte väl att detta var en aningens dyrt för en dammsugare..
fast den var väldigt bra..

Jaja.. jag blev uppskriven på deras lista, över att få en visning,
men jag kommer artigt tacka nej till den..

Så i natt kommer jag nog ha mardrömmar om filtrerna man fick se
när man använde denna dammsugare.. och de var ingen vacker syn..
och linda är ändå väldigt renlig av sig när de kommer till städningen...
fyyy säger jag bara..

jaja.. ska lägga mig i soffan och bara ta de lugnt..
ha en fortsatt trevlig kväll :)

Inga kommentarer: