söndag 22 februari 2009

mycket på hjärnan..

juat för tillfället har jag mkt att tänka på.. och tänka igenom..

De är rätt tufft, allt som går genom min hjärna..

Och det är just en sak som är i centrum i mitt tänkande, och jag tror
aldirg att jag kommer komma på vad jag ska göra,
fast pressen är på mig, så i slutet Måste jag nog bestämma mig
För Bu eller Bä..

Jag väger för och nackdelarna med mina två viljor,
men de är ingen som verkar bättre än den andra för tillfället.
och när man pratar med någon om de, så blir de nästan bara svårare.
jag har hört Att jag ska göra båda sakerna, från olika männsikor.
Det hade varit såååååå mkt lättare om olika männsikor hade tyckt samma sak.
Då hade jag kanske övervägt en sida mer än den andra...

Imorse när jag kom hem från jobbet så började jag tänka på de igen,
och så drömde jag om de, och precis när jag ska göra mitt beslut så vaknar jag..
det är en stor bördan just nu känns de bara som..
Så i natt blir de nog att skriva upp allt bra och allt dåligt och verkligen jämnföra!

Fyyyfan säger jag bara..

jaja.. nu ska jag försöka ta de lugnt innan jobbet... :/

Inga kommentarer: