fredag 6 februari 2009

inte allt för taggad..

innan jag stack till jobbet i dag kändes de tungt att veta att jag skulle hit..
Känns som att jag har ont i hela kroppen :P

eller överdrev jag nu kanske? :P
Men jag har iaf ont i min jävla tand..
och så tror jag att jag har nån slags inflammation i svanken..
har haft skit ont rätt länge nu.. men envis som jag är
så har de gått för kort tid för att besöka farbror doktorn :P

Annars..
imorgon kommer jag nog känna mig mer taggad :)
Bbk kommer ner i morgon och ska träna i partillebo hallen =)
Så LW frågade om jag ville komma ner och visa hur de ska gå till :P
Kul ska de bli iaf... fast de blir nog mest bara att fara dit och säga hej till
alla småttingar.. :P
dom flesta är väl födda 89-90? om jag inte har helt fel.. =)
Sen ska jag ju självklart se när de spelar i helgen mor Kärra
och och KVIK.. kan bli roligt =)

jaja.. nu blir de kaffe.. annars kommer jag somna :)
Puss o kram

Inga kommentarer: