måndag 9 februari 2009

inte hunnit med..

Idag har jag haft saker att göra hela tiden..

Hade tänkte mig att hela dagen skulle gå ut på att bara plugga och göra läxor..
men riktigt så blev de ju inte.. som vanligt :P

Dagen började bra, gjorde mig i ordning och började städa lite..
lexie fick sin promenad och jag satte igång med läxorna :)
sen vart de att bli en "hjälpare i nöden" för min granne
som hade hund problem.. som jag självklart är så snäll och hjälper
till med :)
Och medans jag står och pratar med min granne ringer linda..
som jag fick ringa upp så fort jag vad färdig..
Och hon ville ut och ta en promenad, och de tackade jag ju självklart inte Nej till.
så på med kläderna och ta med lexie så stack vi i väg och gick en runda
med linda och barnen.. :)
sen blev de en snabbis hem till linda och tog en kortrunda :)
Sen var kl 19... oj oj oj... hade inte gjort så mkt läxor som jag hade planerat..hmm..
Så hem snabbare än snabbas och göra lite mat
och sen blev de tillbaka till pluggandet..
så till sist fick jag lite gjort iaf.. inte så mkt som jag hade tänkt...
Men nära inpå..
så jag har inte haft så mkt tid till att skirva nå inlägg idag..
men nu blev de ett jätte långt inlägg istället :P

Imorgon blir de instruktör ubildningen :)
OCH JOBBET... hmmm..

Sov gott allihopa :)

Inga kommentarer: