tisdag 17 februari 2009

Den gamla goda tiden

pratade nyss med min underbara kompis M.

pratade om hur vi har de nu för tiden... som vanligt..
Men sen kom vi in på om vi saknade Boden?
Den diskussionen har jag haft 2 ggr i dag... hehe..

NEJ, jag saknar inte Boden, saknar dock människorna
som stod mig nära som bor i boden..
men sen är de väl inte så mkt mer..
familjen förstås... Mest med Brorsdotter... Henne saknar
jag Oerhört mkt !
*Fasters flicka* :)

Jag känner att de jag lämnade kvar i boden
är värt att lämna för de liv jag har nu här nere..
jag har ett fast jobb, hus, hund,bil, polare.... INGA BARN!!!
hehe... så Nästan en svensson familj... :P

Jag har mkt mer att hämta här ifrån innan jag ens kommer att tänka på tanken att
flytta upp igen.. eller flytta härifrån överhuvetaget..
Jag har de bra... i de stora hela :)

Och sen kom jag att tänka på de gamla Gooooda tiden uppe i boden..
och självklart skulle jag betala dyra pengar för att få uppleva vissa av de dagarna igen..
De saknar jag också... minnerna...
Men nu har alla "växt" upp, och har blivit "vuxna", så de minnerna
kommer nog aldirg bli verklighet igen... tyvärr...
men men... Jag har ju fortfarande MINNENA kvar :)
Och dom kan jag leva länge på ;)

Nää nu är de sängdax..
sov gott :)

Inga kommentarer: