söndag 1 februari 2009

funderingar..

sitter på jobbet, som vanligt känns de som :P

har en grymt lugn natt IGEN.. visst.. vi har ett barn mer än föregående natt,
men de är ändå ingenting att göra.. alla barnen sover och är så gooa så :)

Men just när det är så här lugnt får jag alltid en massa funderingar i huvve..
Ibland mer funderingar än vad som behövs..
och tankar som jag aldrig tidiagre tänkt på... vissa saker vill jag inte
tanka på, men när de är så här, så kommer sånt också upp...
Skööööönt att man har helt underbara arbetskamrater att snacka med..
iaf om de mest.. inte om allt.. lite hemligheter vill jag ha för mig själv
att grubbla på.. ett tag till iaf :P

fast de jag känner nu är bara att jag vill att den här helgen ska vara ÖVER!
så jag får vara ledig och umgås lite.. och kanske till och med ta mig ett glas vin..! :P
*känns som att jag inte har druckit på 10 år* :P

jaja.. nu ska jag gå och vara social igen :)
Dom ropar på mig :)

Inga kommentarer: