torsdag 19 februari 2009

överraskad

kom nyss hem från partille..

Kollade ju på sävehof-önnered.
När jag satte mig ner på läktaren blev jag lite överaskad
över att en gammal lagkamrat i Bbk spelade i önnered.
Det visste jag faktiskt inte, så de var ju lite roligt..

Matchen i sig var väl kanske inte så där jätte rolig
att titta på. Matchen började med en massa Hawaii spel från
bådas håll och nätt målen började komma, så kom dom inte så fort.
men efter ett tag drog sävehov i väg, och önnered kom
väl aldrig riktigt igen, visst dom kom liiiiite närmare i andra
halvlek, men inte närmare än 5-6 mål.
Till sist vann iaf s-hov med över 10 mål.

Såå som sagt.. den var väl inte så jätte rolig att titta på.. :/

och nu är de Knutby fallet "Vägen hem" eller nått sånt
på tv4 som jag ska titta på hade jag tänkt..

ha en trevlig kväll :)

Inga kommentarer: