fredag 6 februari 2009

Lååååång dag..

dagen började inte så bra.. hade ställt kl på 12.00.. jag hade ju gått av jobbet i morse
så jag brukar inte sova till 12 annars :P
Men jag vaknade tydligen tidigare och var helt säker på att jag hade försovit mig.
Så jag stutsade upp ur sängen!! och ramlade in i dörren av ren stress och lite trötthet..
Snabbt in i duschen.. och upp för att göra mig i ordning..
när jag inser att kl bara är 10.20.. hmmm....

Så de var ju bara att gå och lägga mig igen! *suck*
Sen sov jag till lite över 12.. (Stoppade alarmet på snoooze) skööönt :)

Sen var de full fart igen. gjorde mig i ordning och stack till vetrinären med lexie,
som av någon konstig anledning älskar att vara där... jaa.. min hund är inte som alla andra :P
Sen blev de att sticka till partillebo hallen och hälsa på mina små bodensare..
de var kul att se de flesta igen :)

Imorgon ska dom spela mot kärra.. i kärra :P
kl 10 tror jag L sa att matchen skulle dra i gång.... USCH vad tidigt..
så jag får se om jag tar mig i väg dit... eller om jag kanske skiter i de..
Dom har ju en match på söndag också.. och den va vid 14.. i Västra Frölunda..
så de känns väl lite mer rimligt för mig :)

Sen efter de blev de en sväng till linda... hade bara tänkt mig ta en snabbis dit..
men de blev de ju inte.. kom hem för dryga 30 min sen..
Såååå nu är jag helt slut.. de kommer bli en tidig kväll i kväll !!
mmmmmm.... sova.... :)

Inga kommentarer: