söndag 1 februari 2009

känner av situationer + massa dans...

i natt var de ju som sagt lugnt..
och då blir de väl också att "skitsnackat" börjar också..
Vi har nämligen en väldigt Underlig person som är på jobbet..
vi har kommit fram till att hon ska inte vara och jobba med barn..
Och vi tycker att hon borde känna av vibbarna att de
liksom inte funkar så bra.. Får man aldrig nån bra feedback på vad man gör
så borde man väl börja fundera? eller har jag fel?

Jag skulle iaf inte vilja att hon skulle ha hand om mitt barn..
Men de värsta av allt är ju just de att hon har ju ingen insikt av
att de inte går så himla bra för henne.. stackarn..
Hon tycker ju att hon är jätte duktig... och att hon kan mer än dom som har
jobb där i typ 30 år.. och då sätter man sig själv i klistret tycker jag.. :P

jaja.. i natt är hon inte med iaf.. pust...

men annars blev de lite roligt i natt..
jag blev så rastlös i natt så då blev de att dansa en massa i stället :P
körde väl igenom registret, allt från arobic till bugg och salsa :P hehe
de var väldigt roligt iaf..
Får se om de blir nå mer dans i natt.. då blir de nästan fram med filmkameran :)

Inga kommentarer: