fredag 13 februari 2009

Närmar sig med stora steg..

Alla hjärtans dag alltså..

Jag personligen har aldrig varit ett riktigt fan av den dagen..
Känns som att så himla många tar den dagen på så himla stort allvar..
Och alla ska vara så himla puttenuttiga och ge varandra presenter
och bara sitta hemma och mysa..
Och vissa par gör ju BARA de på alla hjärtans dag..

Så en dag om året ska man mysa med den man tycker om?
Ska vi glömma bort alla andra dagar?

Nää... för mig är de som vilken dag som helst..
Själv har jag Inte planerat att vara hemma i morgon..
Men mer än så har jag inte planerat... har inte vågat de.. :P hehehe

annars då..
idag har de varit en rätt lugn dag..
när jag vaknade gjorde jag mig i ordning, drack kaffe
och stack i väg med lexie och tränade lite.. i KYLAN..
fyffan vad kallt de var..
mina fingrar var helt röda och vart helt förlamade efter ett tag..
så det vart inte ett så långt träningspass.. men men..
jag höll ut så länge jag bara kunde..

Imorgon om de blir lite varmare blir de ut och lägga lite spår
och plugga lite.. sen på kvällen får vi som sagt se.. =)

jaja.. nu ska jag ta de lugnt och titta lite på simpson :)

Inga kommentarer: