tisdag 17 februari 2009

dagen är snart över!

TACK GODE GUD!!!

jag är helt jävla slut..
Var väl färdig med läxan i natt vid 01 tiden...
och efter de kunde jag ju inte somna direkt.. typistk!!
så jag kanske somnade vid 02 tiden..

Sen upp igen vid 07..
07.05 - duschen
07.20 på med kaffet och göra frukost
07.30 borsta tänder och göra min männsklig
07.45 packa ordning allt jag skulle ha med mig
07.50 ut med lexie lite snabbt
08.00 bar de i väg mot högsbo :)

efter utbildning så staak jag till Flatås och tog en lite promenad
så man kom ut lite innen de blev kolsvart..
och de låg ju som inte så långt från högsbo :)

Sen blev de bara att fara hem..
Ringa och surra med min älskade F, som jag inte har pratat med
på hur länge som helst kännns de som..
vi snackade väl 1 timme iaf :)
mkt trevligt :)
Sen blev jag sååå hungrig så jag var tvungen att göra mig lite mat..
mmmm =)
och nu sitter jag är.. kl 20 och tittar på simpson på 6:an :)
blir en tidig kväll i kväll.. Om jag får som jag vill :)

ha en trevlig kväll =)
Kraaam

Inga kommentarer: