lördag 28 februari 2009

Natten roligheter :)

Kvällen började väldigt bra igår :)
Vid 20.30 svängde jag förbi Miss Sophie och plockade upp henne
för att nästan direkt sticka vidare till Petra :)
När vi kom dit var de några andra av petras bekanta som hade kommit,
men som skulle röra på sig rätt snabbt.

Så direkt när jag och Sophie
kom in genom dörren blandade vi oss varsin grogg :)
Och så var kvällen i gång :)



här är de innan jag hämtar upp sophie :)


Och här har vi gullungarna, Sophie och Petra :)


en rökpaus är också behövligt :)


Efter lite Jäääger och lite TP Disney :P .........

Börjar man bete sig så här ;)

och såhär :P


Det tog väl inte allt för länge innan vi blev som vi brukar :P
Prata i telefon, skratta oavbrutet, skrattar för INGENTING, massa Dirtytalk,
Och de viktigaste av allt VI HADE SÅÅÅÅÅ JÄVLA ROLIGT.

Så vid 04,30 tiden fixade jag mig skjuss hem,
och däckade som en klubbad säl.. :)
Heeelt Underbart..
så idag blir de lugnt och fint, kanske tar mig ut en lite sväng,
men i de stora hela blir de lugnt :)

Ha en underbar dag =)

Inga kommentarer: