torsdag 19 februari 2009

inte den bästa

natten jag har varit med om, om man säger så.. :P

eller i de stora hela var mina barn väldigt lugna och snälla..
men sen drog de igång när man var som tröttast..
där vi 4 tiden... och slutade vid 7 tiden, precis innan man var på väg hem..

+ att dag personalen som skulle lösa av mig kom ju i SISTA sekund..
och jag blir så jävla less... för på 1½ minut hinner jag inte rapportera 3 barn
som hon inte vet vilka de är...
Morrrrr...
Så sen kom jag hem, och grinig var jag, men nog mest för att jag var såååååååå trött..

Jag bestämde mig iaf för att sova liite längre idag än vad jag brukar göra när jag
går av.. så jag sov till 14,25.. mmm..
så nu är jag pigg och redo att göra mig i ordning, för kl 19 blir
de HANDBOLL =) i partillebohallen :)

roligt roligt...
nu blir de att göra sig i ordning och ta en promenad innan hela dagen är förbi..

Inga kommentarer: