lördag 14 februari 2009

Lördagen har kommit..

vaknade och tittade ut genom fönstret...
SOLEN sken och då bestämmde jag mig direkt att gå ut och gå
en lååååååång prommis..

Så på med lite varmare kläder och dra iväg..
var ute i nästan 2 timmar och bara njöt :)
och lexie såg också väldigt nöjd ut :)

Men till sist så gick jag hem till linda
och tog mig en förtjänt kaffekopp :)
och då bestämde vi att de blir melodifestivalen, Vin och DAQURIES =)
Mmmmmmm =)

sen kom Maria också =) Och självklart försökte man ju övertala henne
att ta sig nånting att dricka till kvällen också..
Och hon skulle försöka ordna de med barnen och så..
men nog vet jag att hon inte kommer kunna hålla sig när vi sitter
där och njuter =) Och när JAG är bartender så vet man att de blir bra grejjer :)
Så hon KOMMMER att vilja ha! =)
sen köpte jag så att jag kan göra lite margaritas också.. om de skulle vara så också =)
Dom är inte helt fel :)
Varför blev jag inte bartender?? Den karamellen får jag suga på :)

Ha en underbar kväll =)
Kraaaaaaam

Inga kommentarer: