söndag 15 februari 2009

Underbar dag.. =)

Blev ju som sagt ingen "ta de lugnt dag", men de visst jag ju också iofs :)

Jag pluggade och gjorde mina läxor :P
Sen blev de att göra sig männsklig.. Och Borsta tänderna !
Hade tequila smak i hela munnen i morse... mmmm :P

Sen stack jag till linda, och hon såg fullt levande ut :)
Så vi bestämde oss för att ta en prommis... backa rundan blev de..
de tog väl ca 1 timme.. men de var helt underbart.. bra väder
och skönt att gå någon annan stans än min vanliga runda med lexie..
Och de också... Lexie var ju inte med på denna prommisen..
det händer INTE ofta att jag går ut och går utan henne..
men i dag blev de så..
och de var lite små skönt det med.. men men =)

Imorgon hade jag tänkt att ta mig en sväng in till stan och ta en promis,
så man kommer bort härifrån ett tag :)
Och då man får lite miljö ombyte på promenaderna :)

ska ut en sväng till med lexie om en stund, så har jag de gjort innan
jag ska hoppa i säng.. =)
Ha de gött =)

Inga kommentarer: