söndag 8 februari 2009

Stolt över mina tjejer =)

Matchen mot KvIK gick såå bra =)
Dom vann med 24-16 =)
*mkt stolta över dom*

Matchen var väldigt spännanade första halvlek.
de första 5 minuterna såg boden redan ut som att hon skulle
förlora.. men med lite support så såg jag glöden i tjejerna som dom
behövde för att komma igång igen :)
så i halvlek ledde dom med 7-10 :) Underbart :)
och andra halvlek gick ju som sagt Ännu bättre.
dom drog väg redan från början.. dom gjorde t.o.m. mål i 6-4 läge..
Impad :)

Efter matchens slut var de ju självklart att man var tvungen att
springa ut och hälsa på alla.. =)
Dom hade lite bråttom, men några ord fick jag iaf med dom.
DOm skulle ju göra i ordning sig för bingolotto =)
Som GÅR NU på tv..
Jag ska villigt erkänna att jag tittade en snabbis, och jag såg dom allihop..
och sen bytta jag kanal.. *ooops*
men nu vet jag iaf att dom är där och att alla hann =)

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=475126
här kan du läsa lite hur träningen med Sävehofs elitdamer gick =)

Inga kommentarer: