måndag 16 februari 2009

Snart tisdag igen..

snart är måndagen över, och jag önskar att de var mer än 24 timmar på ett dygn just nu..

var ju på nattmöte i kväll, de gick jätte bra, men jag kände mig oerhört stressad
eftersom jag visste att min läxa bara väntade på mig här hemma..
USCH...
Jag trodde inte den skulle ta sån himla lång tid!
Men de gjorde den..

Nu har jag inte alls mkt kvar, men iaf.. Känns som jag har suttit vid datorn hela dagen och bara skrivit. och absolut nu när kl är 23.50
och jag har skrivit sen jag kom hem från mötet vid 21.15..
JAG VILL VARA FÄRDIG!!

Läxan ska nämligen vara färdig tills i morgon !
så jag måste sitta uppe tills jag är klar...
Men men.. som sagt.. snaaaaaart... :)

jaja.. upp tidigt i morgon iaf...
så nu ska jag tillbaka till läxan.. :P
Sov gott =)

Inga kommentarer: