måndag 23 februari 2009

helgen är över..

och en äventyrlig helg har de varit, fast jag bara har varit på jobbet :)
Fast alla äventyr är ju inte roliga, eller bra..
Men intressanta var de iaf :P

Usch vad hemsk jag känner mig, som är såå himla nyfiken i allt
och när man får reda på saker och ting så sitter man verkligen och gottar sig i de..
fast de är "elak". Fast de ligger väl lite i tjejers DNA? eller?

som natten till i dag, hände de konstiga saker, med en konstig männsika..
Som inte inser sitt eget bästa och förstår inte att all kritik är dålig kritik,
och att man fakstik måste lyssna på personal som jobbat längre och pat. föräldrar för att
själv lära sig saker. Man kan inte ALLT från början, men med tiden lär man sig ju av omgivningen vad som är rätt och fel.
Men alla verkar inte göra detta, och de är tragiskt och sorgligt att
en sådan person kan slänga kommentarer omkring sig till allt och alla, men
om någon säger någonting om henne så går ho i taket och springer runt och försöker
vända hela avd mot varandra.. tyvärr, de funkar inte riktigt så...
Som sagt, tragiskt och sorgligt..
Men men, får väl se om denna människa är sugen på att stanna?

jaja.. nu ska jag sticka i väg och träna med lexie och fara förbi Linda,
henne har jag inte sett på HUR länge som helst..

Inga kommentarer: