torsdag 26 februari 2009

fortsättningen

på denna torsdag har följt såhär:

Tog mig min promenad, men inte fan fick jag med mig Miss Sopfie :P
hon skulle precis sticka och jobba.. hmm..
sen hörde jag med 2 andra, men ena var sjuk och den andra låg hemma och Myste
med J... hmm...

Men de var ju ändå bara att palla sig ut i duggregnet.. inte såååå himla roligt..
men sen kände jag att jag behövde vara lite Elak, så jag svängde för min
underbara P, som vara hemma och Myste, och störde lite grann..
men de gick så bra så :)
Då fick jag mig lite våfflor och kaffe :) Så jag var nöjd iaf :)

Sen blev de bara att sitta och surra ett tag
Och sen kände jag att de var dax att röra sig hemmåt..
Så efter en dusch så sitter jag här just nu..
och bara väntar på att tiden ska rinna iväg så jag kan sticka till jobbet och få de gjort också :P
Ska ju som sagt bara jobba i natt, sen är jag ledig resten av helgen... LOOOOOVELY :)

jaja.. ha en UNDERBAR kväll =)

Inga kommentarer: