fredag 27 februari 2009

händelserik natt.

Än så länge iaf..
Kl är just nu 04.14, och jag har blivit utsläppt så jag får röra lite på benen..
Fast, efter 00 så har de ju varit rätt lugnt.. :P

Kvällen på jobbet började med att jag kom,
tog mig lite kaffe och gick och tog lite rapport över mina
små trasselsuddar :)
Inatt blev de så att jag fick ha 4 barn... jag och en sköterska då :)
Men iaf,
Efter rapporten stack alla föräldrar och de var bara att sätta igång med maten.
Alla äter ju i omgångar, så de är ju fullt upp från start,
men efter 2 matningar var färdiga, och på väg att sätta i gång matning nr 3
så går Brand alarmet igång !!
Liiiite småpanik man fick! och så hade jag ju självklart barnet som var JÄTTTE
hungrig som vrålade som en stucken gris, utöver brand alarmet,
så man kan säga att de var Högljutt på avdelninge just då :P

Men efter lite om och men, så blev alarmet avslängt och stackis barnet fick sin mat..
Och efter denna insident har de varit väldigt lugnt...
men men.. nu ska jag ta mig min sista kaffekopp för detta pass..
och sen blir de lite matningar också :P

Ha en trevlig dag =)

Inga kommentarer: