måndag 17 augusti 2009

stort smile :D

Åhh vilken trevlig jag har jag har haft de :)
Dagen började med att jag gick och hämtade Zlatan,
för nu är semestern över, så jag har honom
igen på dagarna när jag inte jobbar...
så vi tog oss en prommis och så fick han o lexie leka en massa utomhus :)
dom har så roligt tsm de där två :)
Så de är kul :)
Sen blev de att sticka i väg till M, för att lämna lite pengar
och ta mig en kopp kaffe och surra lite...
Mycket trevligt, mycket trevligt ;)
Och direkt därifrån blev de att sticka till min
lilla Bodensare A :D
Åhh vad de är roligt att du har kommit ner gumman!! :)
Och självklart blev de mer kaffe där..
KOK KAFFE... Vuxen poäng där ! ;)
och vi satt ju också självklart och surrade :)
JÄTTE trevligt :)


Men efter så där mycket kaffe, och istort sätt ingen mat så ser man ut så här när man kommer hem :P

Och nu känner jag mig bara så jävla trött, så jag VILL gå och lägga mig,
men eftersom jag ska jobba imorgon så är de bra om jag börjar ställa
om dynget, så det blir nog att vara vaken ett tag till :P
JOBBIGT.. men så är de :)


jaja.... Natti natt på er.... för ni normala människor lär väl gå och lägga er snart? :P

Inga kommentarer: