torsdag 20 augusti 2009

Mjaaa..

nu är de så här va....
jag sitter på jobbet... som vanligt :P Andra natten av 3... så det är bara en natt kvar efter denna.
men jag känner verkligen att tiden går sååååå otroligt långsamt!!!!
Usch, de var mkt mer att göra förra natten... då flög timmarna förbi....
men inte i natt.... usch usch usch...
Halva natten kvar nu iaf...

annars idag...

gick upp redan vid 14 tiden, för att jag skulle till veterinären med lexie på ett litet återbesök..
Men från och med jag kom hem på morgonen och fram till kl 14 hann jag blir väckt
typ 4 gånger.... FAN VAD UNDERBART!
Inte bara de att jag skulle gå upp tidigt, utan jag var tvungen att bli väckt före de också...
Först var de gamla jobbet som ringde och hörde om jag kunde jobba, sen fick jag SMS,
och till sist stod de någon utanför min dörr och knackade på...
Som jag inte vet vem de var, för jag orkade inte gå upp! Men min underbara vovve såg ju till att de hördes att någon kom iaf! Skällde som ett jävla tok! SUCK...
men men... till sist blev de äntligen tyst... trodde jag iaf....
För direkt efter allt detta hade hänt så ringde ju väckar klockan!
Och då var de bara att kliva upp...


Och inget kaffe hann jag med heller innan jag var tvungen att sticka iväg...
men Lexie mådde bra, och vi skulle inte behöva komma dit nå mer på nått nytt återbesök... så de var ju skönt de då iaf :D


Sen var de fan bara hem och lägga sig igen.. och då sov jag fan från 16 till 18.30!
GUUUU så skönt de var.... :)
Så de blev nästan att man sov liite för länge... Men de var nästan behövligt ;)

jaja... de blev ett rätt långt inlägg, för att inte ha mkt att säga :P hahaha..

Inga kommentarer: