onsdag 12 augusti 2009

Åkte dit..

igår tillbringade jag i stort sätt hela eftermiddagen på brukshunds klubben :)
Var där vid 16.30 tiden och kom hem vid 22 tiden :P

Först blev de att träna lexie, sen blev de att hjälpa till men kursanmälningar...
Ochh guu vad mkt folk de kom.. de stod i kö hur länge som helst typ...
eller de fylldes bara på med människor ju längre tiden gick :P
och sen när kön var borta så blev de att de haffade mig, och ban och bönade
om jag kunde ta en kursstart här till hösten...

deras citat "Känn dig inte tvingad, men du måste säga JA" :P
Så nu är de bara fram med allt material och gå igen allt...
och så fick jag se vilka raser som skulle vara med i kursen...
Rätt krävande hundar, men då blir de bara lite roligare för min del :)

jaja... sen ska jag bara titta över när jag kan börja med kursen.. för de var iaf
en fördel, att jag själv fick bestämma när jag ska ha kursen, både tid och dag...
det underlättade ju lite iaf :) hehe..

idag blir de att fara o träna med lexie igen, sen blir de bara att ladda för jobb i natt... hmm..
roligt roligt :)

Inga kommentarer: