torsdag 27 augusti 2009

en trevlig aw i stan

En aktiv dag idag,
börjar kännas skönt igen att komma igång..
Började med en prommis, sen var de att sticka i väg
och träna lite med Lexie.. Hon behöver ju också träna, det får jag
ju inte glömma bort!! :D
Sen var de bara hem och göra sig i ordning för en after work
med tjejerna på bryggeriet :)
Här har vi I-L och Becca :)
Och väldens sötaste helen :) Saknar dig på jobbet!!

Och fröken tokfia själv :P

Det var jätte trevligt att vi var rätt få som kom,
då hann vi verkligen sitta och prata och vara sociala...
och väldigt trevligt att se folk i civila kläder :)
tror faktiskt att de andra fick störta chocken att se mig i
vanliga kläder...
annars när man ser mig i omklädningsrummet så är de ju
mjukisbyxorna och en tröja som gäller :P
Och helt utan smink!
så bara de är ju en chock.. det chockar ju nästan
mig själv hur annorlunda man kan se hur med
lite spackel! :P hehehe...
men de är ju de jag tycker är roligt, när folk ser skillnaden på när man
bara tar de lugnt, och när man faktiskt vill vara lite mer "fin" :P


jaja, jag hade jätte trevligt iaf :)
det måste vi göra om snart igen :D



1 kommentar:

Becca sa...

Hade också trevligt :-)