måndag 24 augusti 2009

Shoppat :)

Är de inte helt underbart att bara sticka i väg och shoppa,.
och fullstädigt skita i vad de kostar?! :)
Det händer mig inte så ofta, för jag borde igentligen ha jobbat som ekonom,
men ibland så slår de om i mitt huvve också...
Och idag var en sån dag.. jag kände bara att jag ville slösa pengar...
och de gjorde jag.... och hade inte ens dåligt samvete efteråt :P



Här har vi 2 av sakerna jag köpte,
ett par nya prommis skor, MYCKET behövligt!!
Har haft mina gamla gympadojjer som promenadskor,
och dom är rätt sletna... så de var dax att byta ut dem :P
Sen har jag köpt en massa annat också..

Det mest chockartade var nog att jag köpte mig en YOGA matta..
JAG, YOGA?!
jaja... de blir nog roligt.. ska försöka använda den iaf :P


sen har jag bara njutit av dagen.. tagit en långprommenad med vovvarna,
sen sticka till a och surra...
Skulle ha jobbat i natt, men så blev de inte.. jag
fick ledigt... så de var ju bara att tacka och ta emot :D

Och nu är jag bara hemma o slöar, och ska titta lite tv, sen bara slockna :)
GÖTT :)

Inga kommentarer: