torsdag 6 augusti 2009

En mysig dag..

Dagen började bra när man vaknade och såg SOLEN skina igenom fönstret :)
Heeelt underbart :)
Trodde att de skulle bli en strand dag idag, men de vart de faktiskt inte...
Ringde till A och skulle höra med henne om hon var sugen, men då skulle hon till
sin bror och fika lite, så jag hängde med dit istället...
Stackars K.O... hoppas verkligen du kommer på benen snart igen...

Men vi satt ute på altanen och njöt av solen istället, men en kopp kaffe i handen
och en bulle i andra.... Det var inte helt fel de heller :D


sen blev de att fara hem och göra i ordning lite mat och bara ta de lugnt...
Och så började jag känna att jag inte ville vara hemma på kvällen,
och de löste sig väldigt fort... A ringde och sa att de skulle blir vinkväll hemma hos L :) och de lät ju inte helt fel... :)
Så de blev en sväng dit, men dock inte så länge..
Men vi stack hem till A ett tag efter vi hade varit hos L, och drack lite kaffe och
surrade om allt som händer och sker nu för tiden...


Men nu känner jag mig väldigt trött... och de blir nog inte en sån jätte sen kväll i kväll...
Ska se lite PH, och sen blir de nog sängen...

Sov gott :)

Inga kommentarer: