onsdag 26 augusti 2009

tihii tohoo

dagen började väldigt slött kände jag,
sov till typ 10, sen var jag bara i allmännhet väldigt seeeg..
Fick i mig lite "frukost" och KAFFE, och då vaknade jag till lite mer.. :)
Sen var de bara att gå och hämta Z och ta en prommis..
Och sen tog jag mig faktiskt iväg och solade lite..
fan vad sköönt de var!
sen hem igen, och prova min nya Yoga matta och lite Pilates stod på
schemat....
Gick inte sååå himla bra om jag ska erkänna...
Först och främst måste man ju ha kordination... hmm.. den kan la förbättras! :P
Men sen kom jag på att man ska inte göra detta när man har sån fruktansvärd
träningsvärk! ingen bra idé upptäckte jag..
Jag kunde ju fan inte röra på mig.. :P
men de blir att testa i morgon igen!



Sen blev de bara att hoppa in i duschen och sticka i väg till
min lilla Ankipanki!!
Alltid lika glad att se mig :P hehehe...
Hon hade varit och sprungit cooper... FAN VAD ROLIGT... host :P
Tänker bara tillbaka på Korpen.... Usch! :P
Men men.... vi satt o surrade sen stack vi ut och tog oss en prommis
runt ramberget... fan vad fint de är där uppe egentligen..
Man ser HELA göteborg där uppefrån.. GÖTT!
sen satt vi bara utanför A och surrade och då kom "halva" hennes lag
och ville vara lite sociala... så de var trevligt :)
Guuuuud vad jag saknar handboll!!
men men... har precis fått i mig lite mat, höll fan på bli agge
där ett tag... MAT MAT MAT! hehehe...
nä.. nu blir de soffan ett tag och sen sängen...
trött som fan !

Tack för en trevlig dag :D

Inga kommentarer: