fredag 28 augusti 2009

vad har jag gjort?!

Nej de låter inte så allvarligt som de är...
Utan jag bara undrar vad jag har gjort med dagen?!
känns som den bara har sprungit förbi i alldeles för hög hastighet...

började iaf dagen med en JÄTTE kopp kaffe, sen så små städade jag lite och så,
sen blev de att dra iväg till soffiproppen och ta en prommis och sen surra ett tag :D
Det kändes jätte skönt... har inte sett mitt lilla <3 på hur länge som helst ;/
Men sen skulle hon i väg och äta middag hemma hos sina päron...

Så då rörde jag mig raskt vidare till A, som bor på vägen när man kör hem från soffan :P
Där tog jag mig lite mer kaffe och satt o surrade... alltid lika trevligt....

Men efter de så insåg jag ju att kl vad lite över 18, och jag hade inte ätit el duschat...
och jag skulle ju jobba! så snabbt som attans hem och in i duschen...
Sen var de ju bara att snöra i sig lite havregrynsgröt, så man skulle överleva ett tag...
Och sen var kl helt plötlsigt lite över 20, och då var de bara att dra iväg hit till jobbet...


Kändes inte alls så roligt, hade hellre varit ledig i några dagar till :P men men..
nångång måste man ju jobba... :P hehehe

Inga kommentarer: