söndag 2 augusti 2009

natten var händelserik :)

Gårdagen var helt underbar....
Solen sken och de var behövligt !!
Så jag tog mig en prommis till anneli och la mig där
och nöjt av solen :)

Sen satt vi ju självklart och surrade och drack lite kaffe också :)
Sen var ju ullis nere i göteborg... Det var jätte trevligt att se henne,
hon är ju inte nere såå jätte ofta så..
Sen kände både jag och anneli att vi var sugna på att göra
någonting på kvällen, hade nog egentligen inte spelat någonroll
vad vi skulle göra, men iaf göra någonting...
Så jag stack hem och gjorde mig i ordning litegrann,
sen sa vi som bara att vi börjar hos anneli, och ser sen vart kvällen tar oss :)
Och de tog inte länge innan vi drog vidare från annlie, vi hann inte
ens börja dricka innan vi stack iväg till Harry :)
Det är då annelis pappa...
Och varför inte, tänkte vi, roligare att sitta lite fler och bara surra
än att inte göra nå alls? :)
Så vi drog iväg där och satt där nästan hela kvällen..
Och självklart blev de shottar :D
Och sen fick man ju harrys berömda groggar... shit säger jag bara ;)
Tur att man är norrlänning och van vid starka grejjer :P hehe
Men annars kan nog harry supa vem han vill under bordet :D hehee

sen kom annelis bror tommy och hämtade oss :) Han är så snäll så:)
Just när tommy kom så var anneli inte så på g..
Men de löste sig.. hon sov på väg in till stan och sen var hon som en ny människa igen :)

Egentligen skulle vi bara hämta upp en kompis till tommy
vid centralen, men vi tänkte, att när vi ändå är i stan så
Tar vi en vända också.. :)
Det var väldigt trevligt :)

Så vid 06 tiden i morse gick jag innanför dörren här hemma...
Så jag känner mig liite trött just nu faktiskt...
Men jag kommer nog sova rätt gott i natt :D




Inga kommentarer: