onsdag 5 augusti 2009

Havet är underbart!

Åhh vilken underbar dag jag har haft idag!!!
Bara en dag för mig....
Telefonen var på ljudlöst och ingenting i hela världen kunde ha
stört mig under dagen idag :D

När man var på väg till havet så var man blek som snön :P
Men otroligt lycklig över att se solen :D

Det var Bara jag o A som var vid havet idag..
ohh de var så skönt.. ni kan bara inte ana hur underbart de var!
låg och filosoferade på allt och inget...
Kändes som att man inte hade nå problem i hela världen..
Och att verkligen INGEN kunde förstöra denna underbara känsla :)
Och de gjorde ingen heller.. :D

När man väl kommit hem så såg jag iaf att jag hade fått liiite färg iaf :)
Mycket bra, mycket bra :)

Men ojjj så sliten jag har varit sen jag kom hem... har gått runt i min
egna lilla värld.. så jag skulle nog behöva mig en JÄTTE stor kopp kaffe nu :)
Men de blir de nog inte... skulle faktiskt vara skönt att komma i säng i tid i kväll :P
jaja... nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen...

ha de gött :D




Inga kommentarer: