torsdag 13 augusti 2009

Chill så här på morgonkvisten

kl är 04.50 och jag sitter på jobbet... för ovanlighetens skull :P
Känns fan som jag jobbar jämn nu för tiden...
sen jag gick på efter semestern har jag fan jobbat extra varje vecka typ...
I natt är ett extra pass... och nästa vecka har jag också ett extra pass...
Som sagt... känns inte som jag gör nå annat än att vara här...

Men just nu känns de inte som att de är någon fara... det är rätt lugnt på jobbet,
eller rättare skrivet, det är lagom med arbete, man arbetar men man stressar absolut Inte
ihjäl sig :P

annars....
Ska jobba natten som kommer också..
Sen vet jag inte riktigt hur helgen blir... kulturkalaset kanske?
som sagt, inget planerat :P

Men nästa helg är löst! den 21;a blir de liseberg och DEAD BY APRIL! :)
Så jag är helt överlycklig :D ska bli sååå jälla roligt :)

har iaf lurat med mig en pers att hänga på, men jag känner på mig att de är fler som
kommer smita iväg från sina små familjer för att hänga på ;) hehehe..

Inga kommentarer: