måndag 3 augusti 2009

hmmm...

jävla skitväder ute.... och så går man in på smhi och tittar vädret i resten av landet..
och jag ser fan bara solar överallt förutom på västkusen..... SKIT KUL!!!! hmmm...

men men... på onsdag skulle vi få bra väder... då blir de HAVET!!!! har fan inte
varit vid havet nå på hela sommaren.... det är illa.... mycket illa....

annars då...
Kom precis hem från min prommis med lexie... och fy vad kvavt de var ute...
man blir ju helt jävla anfådd efter typ 10 meter....
Det är ju grymt roligt när man ska ut och gå iaf 4-5 km.. hmm.. suck...
men jag överlevde, men var jätte kladdig på hela kroppen... Usch.... S
Så nu har jag suttit och lufttorkat ett tag.. och sak ta och hoppa in i duschen..SKÖNT..
sen blir de att ta sig lite mer kaffe och mentalt ladda inför natt jobbet....
Bara en enkel natt iof, men iaf !

jajaj.... in i duschen med mig nu..
ha de gött :)

Inga kommentarer: