tisdag 4 augusti 2009

fick liite gjort iaf..

gårdagen hände de rätt bra med saker, för att vara en jobb dag iaf...

först vaknade jag upp vid 06.30, för att regnet slog ner mot taket, precis som att de
stod någon och slog med hammaren där uppe... men lika fort somande jag om igen... hehe...

Och sov till 10 tiden nån gång... då var de bara upp och hoppa,
Göra sig i ordning och gå ut med hunden..
Men kvavt som fan var de... usch.. går hellre när de är soligt och och torrt i luften..
än varm och kvavt... Usch usch :P

Sen kände jag att jag inte ville sitta hemma, så jag drog iväg till Allum och shoppade loss lite.
Först och främst var jag TVUNGEN att köpa nya mjukisbyxor....
Ni som känner mig väl vet att om jag fick bestämma så skulle jag gå i mina
mjukisar dygnet runt :P Men de gör jag inte.. men nästan...
Så de slits ju ut rätt fort när man nästan lever i dem ;)
Men fort var de fixat... Stadium och rea... de är bra kombinationer de ;)
Rea är alltid trevligt... :)

Sen blev de ju självklart lite annat smått o gott man handlade också :)
Är man rik så är man...
SKRATTAR HÖGT!! :P


Annars... sitter just nu på jobbet, och tiden går rätt långsamt.. hmm..
Men men.. gör bara enkelnatt, så jag ska la överleva...
Och så hoppas jag på KANON väder i morgon...
Är sugen på grilla och ta en sväng till havet.. så jag håller tummarna för fint
väder redan i morgon :D

Inga kommentarer: