söndag 9 augusti 2009

tankarna åt alla håll..

Usch vilken jobbig tid att sitta och uppdatera bloggen... kl är 03.30..
och jag känner mig kanske inte helt vaken i huvve :P

Är inne på andra natten, och den har gått bra hittills, rätt mkt att göra i början av kvällen...
men nu är de rätt lugnt igen...
Längtar mest efter sängen bara....

Sen måste jag skriva ett litet mess till A, och fråga hur de har gått för henne i natt...
Hon skulle ut och partajja... fan vad sugen jag var de på...
men men... jobba måste man ju göra.. så de var inte så mycket att göra åt saker...
Tur att man har stor arbetsmoral, så man inte sjukskriver sig :P hehe :)
Men de är nog bra med en vit helg för mig...
Både för min plånbok och för min stackars lever ;)

har kollat upp lite bemannings företag nu, eftersom jag har varit rätt sugen
på att sticka till norge och jobb lite extra... :)
Och jag har hittat ett företag som verkar bra än så länge iaf...
måste bara få lite hjälp av en polare som kan norska lite bättre,
lättare att höra norska än att läsa de.. tycker jag iaf..
Så hon ska få läsa igenom lite andra hemsider till mig, så jag verkligen
förstår vad de skriver, så jag inte missförstår hälften :P hehehehe...

jaja.. nä nu är de dax för lite kaffe till :)
Så man håller sig vaken dom här sista timmarna :)

Inga kommentarer: