tisdag 4 augusti 2009

Köttmarknad eller ?!

Har nu en tid varit inne på att byta mitt efternamn...
Inte för att jag inte älskar mitt efternamn,
utan bara de att de är alldeles för lätt att
få tag i mig, av människor jag inte vill SKA ha tag i mig..
det är otroligt jobbigt att vakna upp och ha sms av
människor man knappt vet vilka de är...
Och vet man vilka de är, så vill man oftast inte
ha med dem att göra.. OTROLIGT JOBBIGT!!!
Och självklart finns de ju dom människorna som
INTE vet vad jag heter i efternamn och ändå på
något sätt hittar mitt nr...
Det vet jah inte heller hur de går till!?!
För jag känner såhär...
Vill jag att någon ska ha mitt nr så ger jag de till dem...
Får ni de inte av mig.... LÅT MIG VARA!!!

Som chocken jag fick nu ikväll...
Har dissat denna människa väldigt länge...
Och när jag dissar någon så brukar de märkas...
RÄTT ORDENTLIGT!!!
Men denna människa verkade ju inte ha fattat detta,
så han har tydligen frågat halva gbg efter mitt nr,
och någon DUM fan har gett ut de.. Fan vad less man kan blir då....
Men då plus att han har fortsatt att leta fast jag inte har velat ge han nr...
Är man liiiiite bakom flötet då eller?
jaja, fick iaf sms av honom.. och jag var bara så sugen
på att BITA huvve av både honom och den underbara människa
som har gett ut nr...
FYYYYY säger jag bara....
Satt o tog en kaffe hos A när han skickade, och hon
bara skrattade åt mig...
Och var SÅÅÅ skadeglad va...
Och jag förstår henne... för jag hade skrattat
om de hade hänt henne...
Skadeglädjen är ju den sanna glädjen :D
Men men...
Har som sagt varit sådär Lagomt glad nu här på kvällen...
Man känner av att de är en jävla Köttmarknad där ute...
SUCK OCH PUST OCH STÖN!

Inga kommentarer: