söndag 23 augusti 2009

kvällen och ångest..

idag har det varit väldigt lugnt för min del faktiskt...

har färgat håret, och sen var de bara att sticka iväg till A och hjälpa henne
flyttstäda igen...
Det blev rätt mkt gjort idag....
Sen blev jag "spådd" eller hur man nu ska säga... av mitt personnr och mitt namn
så fick man veta en massa saker... och de stämde fan.... istort sätt på allt...
Det kunde ha gjort meningarna lite kortare... det kunde bara ha skrivit
DU ÄR EN BITCH!
hahaha.. :P
mina kompisar satt bara bredvid och sa, "det visste vi ju redan, hade den inge nytt att komma med" :P

Annars;

har haft såååååån jävla ångest de här senaste dagarna.... och jag vet inte riktigt vad jag ska göra..
Eller.. jag vet vad jag ska göra, men de tar emot nått så in i helvete!
Mår så jävla dåligt över de... Och jag bara gruvar mig för de som kommer ske..
Att allt kommer vändas tillbaka mot mig... att de är mitt fel... att jag kommer förlora
stiden... och då kommer jag gråta floder i flera år framöver.....
Jag får inte förlora, så är de bara! men de är ju de... chansen finns ju att jag gör de!
Men för att mitt samvete ska bli rent så måste jag ge mig in i stidens hetta....
Jävla arsle!!!! ÅHH!!!!!

Inga kommentarer: