lördag 22 augusti 2009

tror jag skippar rödvinet va...

fyfan vad gårdagen :P
Jag började hjälpa A att flyttstäda, och packa ner en
helvetes massa saker i kartonger.. och bara städa och fixa..
Sen började rödvinet hällas upp...
Puuuust...
mitt stackars huvud tål verkligen inte rödvin...
men de var ju gott... så jag tänkte att ett glas gör ju ingenting?
men Jooooooo då.... efter några klunkar
så började de banka innanför pannbenet.... USCH...
Men dum som jag var så fortsatte jag dricka ändå.. :P
Och så tänkte jag att jag kan ju jämna ut rödvinet med vitt vin och öl..
Bra tanke.. eller hur?!
hahahahha
och visst, jag blev lite piggare av vitvinet, men huvudvärken
försvann inte... typiskt...

Efter några glas, så blev de att vi begick oss till J, bara några hus bort,
och där hittade jag mig en ny bästa kompis.. Hon var såååå söt va!!
Så nu är vi Hoooomies ;) hahaha

och självklart hos J så blev de ÄNNU mer RÖDVIN... inte bra inte bra...
Och då ser man ut såhär.. hmm :P

Men jag piggnade snabbt till mig när vi kom tillbaka till A, och jag gick i
mig lite annat än rödvin... Resten av kvällen snackade vi bara en massa skit och skrattade som Hygenor :)
så liiite nöjd var jag med kvällen iaf...

Och ikväll då?
Det får tiden utvisa vad som händer :D
PUSS O KRAM :D

Inga kommentarer: