måndag 30 november 2009

vill ha..

Shoppingdjävulen i mig har börjat komma fram igen...
den har ju fått ligga i Ide nu under hela november...
Men den börjar krypa fram nu igen, när man håller på att
titta på julklappar åt familjen...

Då blir man ju lite sugen att shoppa åt en själv också...
Den här jackan från G-star vill jag ha!
kostar ju bara 799:-... men i juletid vettefan om jag har råd med
sånna här grejjer till mig själv :(
och så hittade jag den här tröjan...
Vill bara ha den!


Men men.. tror jag får vänta till efter jul

för att beställa lite saker till mig själv..
Måste ju få i ordning hemma först, och typ köpa en soffa och
dylikt innan jag ska köpa kläder... :(

+ att jag verkligen måste köpa mig en BIL...
helst innan jag far upp till boden...
men vi får la se hur de blir.. men men...

det blir en fortsatt lugn måndag för mig...
hoppas ni också får de lugnt och behagligt :)


Inga kommentarer: