tisdag 24 november 2009

trodde de blev bra.. men ikke de...

Imorse när jag tittade ut genom fönstret såg de ut
som att de skulle bli bra väder idag... Skööönt var första tanken..
då kan man ju äntligen ta en lång prommis i skogen och bara njuta...
nu när lexie inte behöver vara i koppel hela tiden heller..
för såret har läkt ihop riktigt bra.. så de är sköönt... :)



Kvarterets egna lilla vattenfall :)
Men efter ett tag insåg jag ju de att jag hade helt totalt fel...
Självklart började de ju regna.... och visst... i början var de ju bara
dugg regn... så de överlevde man ju utan nå större problem...
Men sen.... Himmlen bara Öppnade sig och de började
Vräka ner!!! då blev de faktiskt en liten joggingtur hem...
Usch säger jag bara...
Men nu verkar de ha lugnat ner sig igen...
För typ 2 sekunder innan jag var hemma så började de dugga igen...
Så det blev att kompensera lite med min vovve...
Så jag snörde ut massa skinkbitar på hela gräsmattan
som hon fick leta reda på... så lexie var nog väldigt nöjd ändå
fast de inte blev en 3 timmars prommis i skogen :)



Jaa just de... sen har vi min stackars lilla fot
som har blivit utsatt för lexies klor...
har jag inte kunnat ha någonting på foten.. för då har de ömmat
nå så fruktansvärt... men men...
vet ju att hon inte gjorde de med meningen :)
hmm.. nää nu blir de duschen.. sen blir de att sticka iväg
och handla lite... kylen är HELT tom....
Tjingeling :)



Inga kommentarer: