söndag 8 november 2009

Jag överlevde :)

Jag överlevde gårdagen helt nykter :P
och jag hamnade inte i nått bråk med någon Mc knutte ;P
här ska jag precis sticka iväg till annelie :)
kvällens sminkning..

När jag väl kom till annelie, så stod både annelie och anna i nattlinnen/träningskläder..
och såg helt nyvakna ut... hahaha... typiskt dessa ;)
Men till sist hoppa de in i duschen och började göra sig i ordning..
fast de tog typ... 3 timmar? :P hehehe... Älskar er ändå :P

Under tiden de sprang runt så satt jag i lugn och ro och drack lite kaffe
och käka banan :P
Tänkte när man inte skulle dricka % drycker så
kan man ju iaf försöka hålla sig vaken på annat sätt.... så mkt kaffe blev de :D

Lite senare på kvällen kom annelies brorsdotter också förbi med en kompis
och en tjej som heter Linda... och då visade de sig att hon också skulle köra...
Så jag var inte ensam att vara nykter... alltid trevligt :)

Efter mkt om och men så kom vi oss iväg iaf...
Vi tog båda bilarna eftersom jag skulle hem lite tidigare än de andra

små partypinglorna :)
Och eftersom jag inte riktigt kom ihåg vägen så for den andra

bilen först och jag efter... Annelie satt i den första bilen för
att hon skulle visa vägen... men de visade ju sig att jag kom
ihåg vägen bättre :P hon körde kors och tvärs över vägarna och var helt
Crazy i trafiken..... hahahahaha :)
Men till sist kom vi fram... helskinnade :)

här var vi då Linda, annelie och anna :) Glada och goa :)

Mycket trevligt folk var där... och jag kände faktiskt igen några från förra gången vi var
där... mycket trevligt...
fast jag fick höra en massa saker som jag hade gjort förra gången,
Som jag verkligen inte hade gjort... så de var lite skumt...
Måste ha varit någon annan som har gjort de där dumheterna...
för JAG skulle väl aldrig ställa till de för mig? :P hehehe...

Nää men som sagt.. de var trevligt så länge de varade....
stannade bara typ till 00.... så är de
när man planerar in en spårkurs på söndag mitt på dagen :P
Men den har också gott bra.. såå.. :)



Tack för mig :)

Inga kommentarer: