lördag 28 november 2009

fika, och kvällen?

Såå... nu har jag varit inne i stan och tagit en fika med H..
Det var länge sen jag såg henne...
tog ingen ny bild idag, men jag kom på att jag hade
en bild jag fick av R, när vi var på Bryggeriet
på AW... och då var ju H med :)


Efter nästan 2 timmars fikande så började vi bege oss..
H skulle på inflyttningsfest och jag ska till hisingen någonstan ikväll.. :P
haha...
Men vi får ta en fika snart igen!! :)

Sen på vägen hem började jag faktiskt bli hungrig, så jag svängde in i
mölnlycke och köpte mig lite Sushi!

Det är såååå jälla gott med sushi!
Och idag fick jag någon underlig soppa till...
Det ingick i lunchen...
men den var ingen höjdare... men då vet jag de till nästa gång iaf :P
Nu tror jag minsann att jag ska ta mig en lite powenap,
Innan kvällens bravader drar igång..
Ska mötas hos A först, och sen blir de som sagt hisingen
någonstans... det blir nog bra...
Jag följer bara med som ett litet bihang, som inte har
någon som helst aning om vad som kommer hända och ske :P hahah
jaja... ha en trevlig lördag :) Tjingeling

Inga kommentarer: