torsdag 5 november 2009

Uppdat på allt.....

hej och välkomna tillbaka :)

Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet....
Så nu blir de en lite snabb uppdatering över de som har hänt under de 1½ vecka jag har varit
utan mitt underbara nät... :P
Myst med lexie är ju en självklarhet...
Sen har de ju varit Halloween också :)
Under halloween kommer alla häxor fram ur garderoben ;)

Och så har man ju varit och hälsat på poppisarna också...
Här ligger lille Gandalf och sover i knät... skööönt :)

Och självklart jag har gjort några bidrag till rosa bandet..

Sen den roligaste saken av allt...
Jag har Äntligen fått en lägenhet :D

så 1/1-10 kommer jag att få ta över nykeln till en helt
nyrenoverad 2;a här i landvetter.. närar och bra till allt!! :)
Är sååååååå glad... :)
Så de blir att först fara upp till boden 15/12 - 2/1....
Och sen direkt efter de så får jag lgten.... :)
Looooovely :)

Inga kommentarer: