lördag 7 november 2009

Lördag...

Jaa, då var de Lördag igen :)
Unnnnnderbart ;)
fast de kommer bli en väldigt lugn lördag för min del så har
jag ändå planerat att ha så roligt jag kan ha...
har planerat att Faktiskt vara nykter idag.. och köra mina underbara
partypinglor dit de ska :)
+ att jag känner att jag vill kunna ta mig hem när jag vill...
eftersom jag ska upp i morgon och lägga spår med min hundkurs...
så jag vill gärna känna mig körklar i morgon när jag ska ända till Nääs...
Här har vi anna... en av de som ska ut och göra hising island till ett farligt område ;)
och självklart ska ju min lilla ANALelie med och parta :D

hoppas att de ska blir roligt iaf... jag har ju haft roligt fast jag har varit nykter förr :)
Så de blir nog inga problem :D

jaja.. ska göra mig lite männsklig... sen blir de att sticka iväg till min blondie :)

tjingeling :)

Inga kommentarer: