söndag 15 november 2009

mycket jobb... litet resultat...

Igår började jag min kamp mot lite ljusare hår....
Och idag slutade nog kampen... för ett tag iaf...
denna färg hade jag när jag började...


här har processen börjat... och jaa.... jag vill bara ha övre
delen av hårt ljusare... jag har inte missat underdelen av håret :P


Och så blev man som en morot...

blonderade en gång till.. men vettefan om de blev så stor skillnad....
Och idag tog jag då den sista omgångn med färgning...
Orkade inte blondera de en gång till så det blev
att sticka iväg och köpa en ljusar brun färg....
och slängde i de i håret..


Och resultatet blev så här..

Och då kommer vi till rubriken...
Tog en helvetes massa jobb för en väldigt liten skillnad
egenligen...

Men men... så är de att vara jag... :P
Det var länge sen jag bytte hårfärg nu... så de var faktiskt dax...
fast de inte var så drastiskt..
Får väl se hur länge de tar nu till nästa gång
jag färgar håret... :)
Tjingeling så länge :)




Inga kommentarer: