torsdag 19 november 2009

en gammal vän...

Kolla vad man kan hitta längst in i garderoben :)
Min gamla favvis tröja... SVEA... oj de är minnen de :)
Ja vad har annars hänt idag.... inte så mtk....
Stack förbi hos petra en sväng och sa hej, länge sen jag såg henne
så de var dax!! :) tihii.... och mysa lite med bebis fick jag också göra...
Fast den där illern ibland kan få för sig att vara farlig som ett lejon ibland :P
sen efter de var jag tvungen att sticka förbi hos Annelie, had
glömt min väska där igår...
Kan inte leva utan min väska!!! :)
och där fick jag mig lite kaffe så jag piggnade till lite... :)
Och nu sitter jag bara här igen....
Ska ta mig en powernap nu... sen bär de faktiskt av till jobbet...
Känns som att de var längesen nu jag jobbade...
men men...
bara 2 nätter framför mig nu... så de kommer ju gå i ett naffs :)


Ni andra som är lediga, får ha en trevlig kväll och natt :)
Tjingeling :)


Inga kommentarer: