lördag 21 november 2009

lördag o Handboll :D

Ja då var helgen här... men lugnt blir de för min del.. :/
Känner verkligen för att dra ut.. men men...
Det får bli nästa helg istället :)


Annars... är ensammen hemma... L är på julbord med sitt jobb, så det
är lugnt och skönt här hemma :P hehehe...
Och då tog jag mig chansen att sticka iväg till Kärra
och titta på lite handboll :)


Och idag satt A på läktaren.. trevligt för mig, men hon hade
behövts på plan måste jag säga.... M var ju också där.. men var inte så sugen

på att vara med på bild :P
Sen var jag bara tvungen att ta kort på domaren...
För han var den spinkigaste sak jag sett på länge...

Man ser de kanske inte så bra på kortet.. men benen var lika smala som armarna..
och man såg absolut ingen skillnand på lår och vader.. stackare...




Och innan matchen började så träffade jag på MIN gamla fystränare...
Nej inte Paddan... utan han jag hade med A-flick....
Herr Lindenhall... det var trevligt.. :)




sen när matchen satte igång var de mer som en tennis match än en handboll..
de sprang fram och tillbaka utan att de hände någonting..
sen började målen trilla in.. till fördel för Kärra...
Allt såg jätte bra ut tills i slutet av första halvlek... när de börja tappa..
ORDENTLIGT....


från att leda med 7-8 bollen så ledde de bara med 2 bollar
när halvleken avslutades...
Andra halvlek hade de skärpt till sig.... så då drog Kärra iväg igen...
Och vann tillslut med 44-25... så... ja.... stort vann de till slut iaf :D



sen på väg hem så hade de tänt "granen" på liseberg...
Den är så fin.... det blir nog att gå på julmakrnaden snart...
Älskar julmarknaden på liseberg.... Såååå mysigt!!



Ja.. och nu är jag hemma och bara tar de lugnt...
Imorgon blir de också lugnt... blir att skjussa A till flyget,
sen blir de väl att hämta L... sen vet jag inte hur min söndag kommer se ut..
men men...

Ha de gött :)

Inga kommentarer: