tisdag 17 november 2009

Åhh vad skööönt :)

Idag har bara varit en sån här dag som bara har gått bra... hela dan.... jättttte skönt har de varit.. :)

Först var de en prommis med vovvarna, och de skötte sig jätte bra... :)
Det har varit lite tråkigt att jag måste ha lexie i koppel nu hela denna veckan också... Och hunden jag är dagmatte åt låter jag nästan aldrig vara lös.... för han är en jävel på att rymma...
Så de är alltid lugnare att ha koppel på han :P haha....
Men + då att de inte får busa med varandra heller.... för då kan stygnen gå upp....
sååå tråkigt!! Men som sagt.. de skötte sig och gick fint i deras koppel utan nå problem :D

Sen blev de att sticka iväg och Skriva på hyreskontraktet!!!!
Äntligen... nu har jag det på papper att lägenheten är min från och med 1/1-10....
Looooovely!!!!!
nog för att jag inte kan hämta nyklarna förrän 4/1 men iaf :P
Ska ju upp till boden först!! det är också otroligt Viktigt.... fira jul med familjen...
det var otroligt längesen.. så de ska bli skönt...

Sen efter de var de hem och hämta lexie och sticka iväg till Härryda...
och tänkte ta en snabbfika med Mary..... trodde jag ja :P Kom väl dit vid 13.30 tiden typ...
och for därifrån vid 19.45...... jaja... har man mkt att prata om så :P hehehe....
Sen efter jag hade varit där ett tag så tyckte jag att jag borde ha farit just för att
lexie har lite svårt Egentligen att vara hos mary... för hon har 3 katter....
Men då tänkte vi att vi ändå kunde prova... och de gjorde vi.... 2 katter var inne...
+ att de har en liten fågel också... Jätte roligt...
Men min lilla älskling skötter sig ÖVER förväntan... hon låg snällt och bara tittade på katterna... när de rörde på sig så följde hon bara efter med blicken...
förr har hon ju ATTAKERAT så fort hon har sett en katt..... Så
Stora framsteg till min bebis :D

Sen märkte man ju när hon börja bli övertrött... då var de mer att hon försökte krypa sig närmare katterna... och blev lite okoncertrerad på vad man sa till henne....
men men.... Stolt ändå :D

jaja.. men som sagt.. en otroligt trevlig dag har jag haft....
Så jag tackar för mig :D tjingeling :)

Inga kommentarer: