fredag 13 november 2009

Fredag den 13;e

Hej alla glada...

Nu är de Fredag den 13;e... Hoppas ingenting tråkigt har hänt er där ute....
För min del har de varit rätt lugnt iaf....

Har de t.o.m. bättre idag än vad jag hade de igår :P
Min feber har börjar avta idag... jättte sköönt..!! :) men har fortfarande kvar huvudvärken...
men de lättar väl snart den också hoppas jag... :)

Idag ska jag försöka överleva utan att äta nå piller... jag är ju egentligen en liten piller "hatare"
jag äter inte piller om jag verkligen inte behöver... och nu tycker jag att jag har ätit otroligt
mkt piller för att hålla febern nere... men som sagt... nu när febern är bort så tror jag att
jag överlever med lite huvudvärk.... eller... jag kanske inte ska säga så nu i förväg....
Sen kanske jag sitter här med hela tablettburken i högsta hugg iaf :P hahahaha

annars

Känner saknaden upp till boden just nu... nu är de bara 1 månad kvar tills jag far....
helt underbart!!! :) och tills dess har väl förhoppningsvis min lilla lexie blivit mkt bättre också.. :) så hon får leka med sina vänner när hon kommer upp till boden... annars blir de lite synd om henne.... :P
Hade faktiskt önskat att jag hade kunnat fara upp typ... Nu.....
Jag vet ju nämligen att M och E ska fara upp till boden på måndag.... och de hade varit

sååååå roligt att få träffa dem!! var alldeles för länge sen nu....... Saknar er.....

jaja... nu ska jag lägga mig och mysa lite med lexie och kanske ta en liten powernap...

Tjingeling så länge :)

Inga kommentarer: