torsdag 12 november 2009

Vi alla är hemma....

Nu är ju som sagt min älskade lexie hemma igen...
känns helt underbart..
så första natten har nu gått, och allt har gått jätte bra...

här ser min bebis ut med sin lilla tratt hon måste
ha på sig när vi inte är i närheten..


Jobbade inatt.. men jag kände redan innan jag for till jobbet
att jag inte mådde bra....
Hade pillat i mig en hel del alvedon under dagen..
men kände ändå att jag kanske kunde
jobba...
Sen när jag kom till jobbet tog jag direkt en temp..
då hade jag 37,7... och jag brukar i vanligafall ligga på
ca 36.8..... + då att jag hade proppat i mig alvedon...


Tur att de var lugnt på jobbet, då jag inte behövde springa så mkt..
Men ont i huvet hade jag och allmänt dåsig......

Så vid 04 tiden imorse gav jag upp... då kände jag att jag hade proppat för mkt
alvedon för att må så dåligt som jag ändå gjorde...

Så hem for jag.. och sov gjorde jag....
Men känner fortfarande att jag inte är riktigt kry...
Finns nog olika anledningar till att jag mår som jag gör...
1, sömnbrist
2,vätsebrist
3,inflamerad visdomstand


Men jag är nog snart tillbaka på benen... :)

Inga kommentarer: