söndag 22 november 2009

GÄÄÄÄSP....

Ojj vad jag sitter och gäspar just nu.. deet var jälla tur att jag fick o la mig tidigt igår....

Blev nämligen väckt vid 04 tiden i morse... för att ett jälla fyllo ville komma hem.... och
denna lilla fyllo var typ 7 mil bort... SKIT ROLIGT!!!
Men jag nämner inga namn.... men sjukt less jag blev.... så vid 04.30 tiden var de bara
att palla sig upp och fara iväg...

Sen kom jag hem vid 06.30 tiden.. och då var de att ta en snabb powernap...
För sen skulle jag ju skjussa Anki till flyget.... Suck... men men... hann ju sova liiiiite iaf...
+ att de är jävla skit väder ute.. så jag var inte jätte sugen på att sätta mig i en bil och köra runt hela stan och sen tillbaka... men men... har man lovar så har man.. och jag är ju så snäll så :P
Jag vet ju att jag blir uppskattad av lilla anki så då är de inte så farligt faktiskt... :)

efter jag släppte av henne vid planet så stack jag direkt till Mary och tog mig lite KAFFE...
såååååå behövligt, att bara ta de lugnt med en varm kaffekopp i handen....
Vad skulle jag göra utan mitt kaffe?!!!

Tur bara att de var vakna vid den tiden... annars tycker ju jag att typ 10 tiden är Tidigt...
men de kanske de inte är för andra? :P hahahaha....
Och där fick jag mig en polare.... lilla "lillen" som inte är så liten längre... men ojj så mysig
katt alltså.. Om inte Lexie såg katter som mat så hade jag kidnappat lillen DIREKT! :)

jaja.. nu ska jag försöka hitta nå att äta... håller på att dö av svällt.. och sen blir de nog en lite
powernap till... GÄÄÄÄSP.....

Inga kommentarer: